Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ

Καλό μήνα, καλό Χειμώνα, και ευχές για καλλύτερες μέρες. Το καλό προσωπικά έχω αρχίσει να το αναζητώ στους καλούς μου φίλους και στο να κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Μικρά και απλά. Όπως να μαζεύω χόρτα και σπαράγγια στο χωράφι. Να καλλιεργώ λαχανικά και υπέροχα βιολογικά πορτοκάλλια και μανταρίνια. Να προσπαθώ να μαγειρέψω και να μου βγαίνουν μονίμως καμμένα και αλμυρά φαγητά. (Προσπαθώ όμως). Να εκνευρίζω τον σκύλο μου και να τον κάνω να προσποιείται οτι με δαγκώνει. Να μυρίζω το χώμα μετά τη βροχή και να περπατώ στη φύση. Να ανηφορίζω στην ορεινή Κρήτη και να κατηφορίζω στις νότιες παραλίες της. Να καπνίζω ένα δύο τσιγάρα το μήνα ρουφώντας τα μέχρι το "μεδούλι". Να τα πίνουμε στο "Σταύρος palace" με τον "κάπτεν" και τα άλλα "παιδιά" και να το κάνουμε μικρή βουλή. Να σκαλίζω τις πέτρες μου. Να ανακαλύπτω κάτι που με εντυπωσίασε. .....Κι' άλλα πολλά.
Μιλάω εκ του ασφαλούς βέβαια. Δεν έκανα άνεργος, δεν πείνασα δεν με απέλυσαν από καμμιά δουλειά και - χτύπα ξύλο- δεν έχω αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα υγείας. Γιαυτό και θα κατανοήσω τις όποιες ενστάσεις. Πάντως φίλοι μου όσο μεγαλώνουμε πρέπει να πετάμε τα περιττά, το "ερμα" μπας και απολαύσουμε την ουσία. Οι νέοι όμως είναι κάτι άλλο. Έχουν δικαίωμα να ζητούν και πρέπει να διεκδικούν. Ακόμη και το περίσσειο. Λ.Γ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: