Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΟΥΛΑΚΙ ΣΕ ΞΕΝΑ ΠΡΟιΟΝΤΑ


 ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Προϊόντα και εταιρείες με άρωμα Ελλάδας.


Ναι φίλοι μου να τις στηρίξουμε, ειδικά αυτές που βγάζουν και καλό προϊόν.  Δεν είναι ντροπή να βγάλουμε και λίγο το "πατριωτικό" μας αλλά προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεν μπορεί επειδή καήκαμε από το κουρκούτι, ειδικά η δική μας γενιά που έφαγε το Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» στη μάπα εφτά χρονάκια, να φυσάμε μια ζωή το γιαούρτι. Καμία στήριξη σε εθνοκάπηλους, αυτόκλητους και ετερόκλητους σωτήρες της πατρίδας και τους επιχειρηματίες τύπου «Αγαπούλα» και "Μr PROTON" (κλέβουμε 860, επιστρέφουμε 35 και εις υγείαν των κορόιδων τα υπόλοιπα). Στηρίζουμε όμως κάθε τί που μπορεί να δώσει ανάσες στην πατρίδα μας και δουλειά σε Έλληνες. Ναι θέλω να βοηθήσω τα παιδιά μου , αλλά και τα παιδιά του φίλου μου του Μανόλη, του Παναγιώτη, του Γιώργη, της Ελένης  του Νίκου.  Δεν τα φάγανε μαζί με τον Πάγκαλο αυτά τα παιδιά που μπαίνουν στη λίστα για Αυστραλία και Γερμανία. Δεν υπάρχει μέλλον εδώ πατέρα, μου είπε ο γιος μου προχθές και πόνεσα. Πόνεσα πολύ. Κατάπια τη γλώσσα μου και επιχειρηματολογούσα λέγοντάς του απίστευτες βλακείες.   Θέλω να στηρίξω τη χώρα μου και δεν ντρέπομαι να το πω. Όχι πετώντας λεφτά σε τρύπιους κουμπαράδες, φτάνει πια, αλλά αγοράζοντας στα Υπερκαταστήματα (super markets) ελληνικά προϊόντα. Θα πάρω υπέροχες σαρδέλες  Καλλονής  (220 εργαζόμενοι)για να συνοδεύσω τα υπέροχα φασόλια Πρεσπών (αν τα βρω), θα γευτώ παγωτό ΕΒΓΑ , ή Δωδώνη και  θα κεράσω στους φίλους σοκολατάκια ΙΟΝ (100 εργαζόμενοι σε 4 εργοστάσια). Κι εκείνο το ταξίδι που σκόπευα να κάνω στην Καππαδοκία το ακυρώνω και πάω Ελλάδα. Να συναντήσω τις Άλπεις  στα υπέροχα δάση της Ηπείρου και την Βόρεια Αφρική στην νότια Κρήτη. Τι δεν έχει αυτό το πανέμορφο «οικόπεδο». Πανύψηλα βουνά , γαλήνιες λίμνες,     καταπράσινα λιβάδια, ποτάμια, βιότοπους, κάστρα, μνημεία, αλλά και ανθρώπους. Απλούς και ωραίους που έχουν τον τρόπο τους, όσα και να τους κλέψουν από το πενιχρό τους εισόδημα να διαθέτουν πλεόνασμα για να κεράσουν τον φίλο ή και τον άγνωστο. Τους αγαπώ αυτούς τους Έλληνες! Είναι αδέλφια μου!

Αξίζει αγαπητοί μου να προσπαθήσουμε. Λ.Γ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: